  • Data: 2010-02-17 13:31:48
    Temat: Re: Fotonet Tychy - czy ktoś zna parametry?
    Od: Piotr Liszka <l...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ==========
    > Jakie rozmiary w pikselach powinien mieć obraz JPG,
    > żeby przy naświetlaniu formatu 10*15 nie został przeskalowany?
    ==========

    http://sauer.com.pl/lab_zanim.html

    Polecam, zazwyczaj robię w trybie reprodukcji i naświetlane jest piksel
    w piksel - jeśli np. zdjęcie jest przygotowane ciut za duże to kilka
    pikseli zostanie obcięte, jeśli będzie za małe to zostanie biały pasek,
    ale nie jest skalowane/wyostrzane ;]
    Gdzieś mam też zeskanowaną ich ulotkę z podanymi co do piksela
    rozmiarami dla poszczególnych formatów, ale to bym musiał dobrze poszukać...

    PS. Naświetlają właśnie na D-Lab2 :)

    pozdro

    pl