    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotolab HD
    Date: Sat, 12 Apr 2014 19:22:10 +0200

    > W przypadku samych głośników, nie gotowych zestawów?

    Zestawów oczywiście. Na samych głośnikach nikt przecież nie słucha
    muzyki :-D

    > Obawiam się, że
    > jakbyś podpiął kiedyś do głośnika X W sinusa z taką mocą, to ten by
    > wyszedł z siebie. Teraz pewnie byłoby nieco lepiej.
    > Zestawy, sprawa prosta - trzeba kupować coś, co nie jest "no name PRC"
    > i ma jakąś dokumentację, parametry itd. Dziwnym trafem duże kolumny
    > normalnych producentów nie mają setek ani tysięcy watów.

    Tyle tylko, że ludzie nie znają się na tym. Nie wiedzą co jest marką a
    co nie. Nie wspomnę o tym, że ludzie widząc "duże" kolumny łapią się za
    głowę i padają teksty "jakie to drogie", "gdzie ja taki mebel wstawię" a
    nawet "jakie to słabe bo moje malutkie komputerowe mają 800W" :-D

    > Statystyki nie robiłem, ale normalne ogniwa mają podawane prawdziwe
    > parametry.

    Nie spotkałem ogniw z napisem "normalne ogniwo". Czy Soshine 18650 to
    "normalne ogniwo" ? Odpowiesz mi bez analizowania opinii w sieci? Bo ja
    bym nie potrafił.

    > Taki np. GP zniża się do tego, by napisać np. "Ogniwa NiMH
    > 2000. Pojemność minimalna 1900 mAh, średnia 1950 mAh" (czy jakoś tak).
    > Nie lubię tego, ale stąd bardzo daleko do tego, o czym piszesz.

    Oferta GP to niewielki procent na Allegro. Po drugie nie uraczę w ich
    ofercie 18650. A co powiesz na poniższe?

    Pierwsze lepsze wyszukiwanie na Allegro dla AA:

    http://allegro.pl/rtv-i-agd?string=nimh+4800
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=4600&se
    arch_scope=category-76379

    A jak Ci mało z takimi pojemnościami to masz i cały wybór jeszcze
    lepszych bo aż 5500mAh dla AA! :-D

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=5500&se
    arch_scope=category-76379

    A tu będzie łatwo oszacować ilość szmelcu w porównaniu do ilości sensownych:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&strin
    g=18650+akumulator

    Marek