  • Data: 2014-04-13 23:58:39
    Temat: Re: Fotolab HD
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!
    W 100% się z Tobą zgadzam. Sprzedaję produkt brzydko mówiąc dla mas
    wychodząc z założenia, że jak nie ma różnicy, to po co przepłacać.
    Moim targetem są ludzie wywołujący zdjęcia z komunii, chrzcin,
    pogrzebów, wakacji. Są wśród nich foty jakościowo koszmarne, robione
    przysłowiowym żelazkiem, później jest największa ilość robiona małpkami
    i około 20-25% fotek z lustrzanek. Dla większości Klientów nie ma
    różnicy w jakości między labami, a rządzi cena. Nie interesuje ich
    profil maszyny, czy papieru i nie ma w tym nic złego. Nie każdy musi
    znać różnicę pomiędzy RGB, a sRGB.

    Fotografią z wyższej półki, czyli dla ludzi świadomych zbyt często się
    nie zajmuję, gdyż po pierwsze nie robię większych formatów, a oni zwykle
    potrzebują na wystawy minimum 30x40, a po drugie nie mam ani kaset, ani
    papieru jakiego wymagają - po prostu zestarzałby mi się on w kasecie
    przed zużyciem. Dlatego tę działkę oddaję bez walki Konkurencji:)
    Pozdrawiam
    Piotr