eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego? › Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
    czystego?
    Date: Mon, 30 Sep 2019 09:00:59 +0200

    Hello u2,

    Sunday, September 29, 2019, 1:11:26 PM, you wrote:

    > Srodka gasniczego OIDP

    Tak się tłumaczyli. Za brak środka gaśniczego powinna być solidna kara
    finansowa.

    Fakt pozostaje faktem, że gumy nie zbierał podczas gdy inni kierowcy
    to robili. Dyskwalifikacja za niedowagę, to naprawdę rzadkość w F1.
    Już częściej się zdarzały kary za pusty bak.

    > [...]
    > Dyskutuje, ale sie nie zna -- całkiem jak J.F., który ostatnio często to
    > robi ;P

    Jarek się zna, czasem tylko rżnie głupa.

    --
    Best regards,
    RoMan