eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego? › Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • Data: 2019-10-01 11:57:47
    Temat: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 29 Sep 2019 00:27:59 +0200, w <qmompd$idg$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 2019-09-28 o 22:47, Shrek pisze:
    > > W dniu 28.09.2019 o 22:38, Adam pisze:
    > >
    > >>> Paliwo ubywa.
    > >>
    > >> Ale dodać masę paliwa do masy pojazdu potrafi dzieciak z pierwszych
    > >> klas szkoły podstawowej.
    > >
    > > No chyba, że zejdzie wiecej.
    >
    > No ale niech ważą BEZ paliwa, aby auto bez paliwa ważyło tyle, ile
    > trzeba, lub nieco więcej.

    I ważą bez paliwa.

    > Nie rozumiem - dla mnie to problem na poziomie przedszkolaka.

    Raczej podsumowałeś twoją wiedzę o F1...

    > >> Nadal nie rozumiem, po co waży się auta,
    > >
    > > Zakładam, że jest w wymogach, że mają ważyć od do.
    >
    > To wymogi są jakieś idiotyczne, skoro widełki są zbyt wąskie, bez
    > uwzględnienia paliwa.
    > W takim układzie auta powinny być ważone przed jazdą i przed tankowaniem.

    Są ważone przed i po wyścigu.
    Bo już kiedyś wymyślono balast w postaci wody, która podczas wyścigu
    automagicznie znikała.
    A widełek nie ma -- bolid ma być nie lżejszy niż ileś-tam kg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: