eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 6 Dec 2011 11:09:35 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-89-105.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323165557 8877 77.254.89.105 (6 Dec 2011 09:59:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 09:59:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418673
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wcale nie zbyt dlugi, bo bardzo ciekawy. Jednak ja mialem na mysli nie
    > lancuchy, tylko rozrzad na zebatkach, jak np. w dieslu 2.8 z Daihatsu
    > Rocky.
    A tak. To ciekawe rozwiązanie.
    Może faktycznie chodzi o hałas.
    No i wykonanie kół zębatych z klasyczną ewolwentą jest dużo trudniejsze
    (droższe)
    Ma kolega może jakies rysunki/zdjęcia tego rozrządu?
    Z kołami zębatymi, to jest ten problem, że wałek rozrządu jest odległy od
    wału korbowego o długość cylindrów.
    PaSkiem czy łańcuchem jest tanio to przedłużyć.
    Koła zębate muszą być o dużej średnicy, lub w większej liczbie niż 2.
    Dlatego też kiedyś wałek był w bloku, a dźwignie popychaczy w głowicy były
    naciskane prętami.
    Ja jednak byłbym skłonny do wyrzucenia całego klasycznego mechanizmu
    rozrządu.
    Sterowanie elektromagnetyczne zaworami na podstawie sygnałów z ECU jest
    całkowicie wystarczające.
    Wydaje mi się, że producenci/inwestorzy nie chcą zrezygnować z pasków
    gumowych, ze względu na zyski.
    Boją się zaryzykować, że mało się będzie sprzedawać samochodów z dobrymi
    silnikami.
    Dziś Mercedes czy Audi nie jest już renomą techniki, a tylko marki.
    I niestety te dwie renomy się rozjechały.

    --
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: