eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Data: 2011-12-06 13:43:56
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > Toż przecież on podczas rozruchu i tak przeznacza część energii na pchanie
    > zaworów.
    > Zmieni się tylko kierunek energii.
    > Jeśli jednak będzie to dobrze wykonane- sprawność całości musi być
    > mniejsza.

    - chyba miałes na mysli wieksza (choć się z tym nie zgadzam);-)

    > Akumulator->rozrusznik->przekładnia mechaniczna->wałek
    > rozrządu->sprężyny->zawory
    > a teraz:
    > Akumulator->silniki zaworów->zawory.
    > Gdzie są większe straty energii?
    >
    no własnie gdzie?
    ja obstawiam przypadek 2.

    ponadto nie chodzi o straty tylko o "odessanie" całej energii przez
    rozrusznik.
    mozna zaobserwowac co się dzieje z przekąznikami w samochodzie przy słabym
    aku i niskiej temp.
    wszytsko się włacza wyłacza przygasa..
    o ile lampka oswietlenia kabiny może sobie zdychac bez mocy
    to taki układ rozrzadu niespecjalnie.

    no dobra dalej szukamy przyczyn dlatego to nie weszło do produkcji a zamiast
    tego robi sie jakies regulacje wniosu zaworów w multiair
    lub mechniaczne rozłacznie w TSI.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: