  • Data: 2011-12-06 11:42:54
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam zlacza byc musza bo serwisowanie urzadzenia znacznie prostsze -
    > zalutowanie wszystkiego to bylby syf imho!
    1) dlatego napisałem, że dla UŻYTKOWNIKA auta złacza są niepotrzebne
    2) skoro generują problemy, to po co się martwić serwisem?
    Lutowanie jest czynnością bezpieczną i prozaiczną, ale trzeba umieć to
    robić.
    Prasowanie koszuli przez gospodynie - szalenie niebezpieczną, ale większość
    sobie radzi z tym doskonale.

    >... a wystarczylo te zlaczki
    > pokryc zlotem :(

    Nie wystarczy.
    Na złocie robi się również np. tłusty nalot.
    Złoto nie jest metalem, który krzyczy: Nic na mnie nie może usiąść, bo to
    nie zależy od metalu.
    Metal co najwyżej może nie wejść w ZWIĄZEK z tym co na nim siada.
    To tak jak z człowiekiem:
    Kobieta może się zarazić katarem, i nie musi po to wstępować w związek z
    mężczyzną :-)

    > pewnie ma kabelki krotkie i dopiero one zasilaja plyte. Nie jest wlutowane
    na
    > chama na pcb.
    Takie rozwiązanie na kabelkach to pamiętam z radiomagnetofonów Kasprzak
    RM221 jakieś 25 lat do tyłu.
    Teraz wszystko montują na płytkach, no może zasobniki na duże baterie są w
    obudowie urządzenia.
    HP nawet w drukarkach potrafi ciągnąć wielkie światłowody do diody LED
    znajdującej się na płytce.

    --
    -- .
    pozdrawiam