    From: TheStachoo <...@...3>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Focus 1,8 Diesel 2001 r. - kupować?
    Date: Wed, 02 Jun 2010 20:15:44 +0200

    Witam,

    > mam okazję kupić Forda Focusa z 2001 roku. I teraz pytanie - czy
    > wszystkie te powiedzenia o autach na F są prawdziwe i zasłużone? Warto
    > rozważać w ogóle zakup tego auta czy szukać innej marki? Jak wygląda
    > sprawa z awaryjnością i dostępnością i ceną części?

    Od ponad roku mam coś takiego. 1.8 TDDI 90PS, najechane ma w chwili
    obecnej ~260kkm, z czego 30kkm u mnie.
    Z awarii to mogę wyliczyć silnik wycieraczek, który dostał przebicia
    skutkiem czego palił bezpiecznik, oraz rozrusznik (rozleciały się
    zębatki). Pozatym wymiana części typowo eksploatacyjnych.
    Ceny części na przyzwoitym poziomie (np. rozrząd Motorcrafta to wydatek
    ok. 220pln, zamiennik ok. 120pln - a wg. producenta wymiana ma
    następować co 160kkm, choć ja planują ją wcześniej ;-)). Ogólnie nie
    mogę narzekać.
    P.S. Mój nie rdzewieje

    --
    TheStachoo