-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
Date: Mon, 14 Oct 2013 22:06:24 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 37
Message-ID: <l3his8$t7u$1@news.dialog.net.pl>
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
<525bd31e$0$29766$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <l3gkus$v4e$4@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-104-87.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1381781193 29950 78.8.104.87 (14 Oct 2013 20:06:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Oct 2013 20:06:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0.1
In-Reply-To: <l3gkus$v4e$4@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507532
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-14 13:35, wchpikus pisze:
> W dniu 2013-10-14 13:30, Myjk pisze:
>> Mon, 14 Oct 2013 13:18:53 +0200, J.F
>>
>>> O co chodzi z tym rozrzedzaniem oleju ?
>>> Czemu sie rozrzedza i ktoredy ?
>>
>> Jest to wynik dodawania większej dawki paliwa potrzebnej do wypalenia
>> filtra. DPF w przeciwieństwie do FAP (wspomaganego płynem EOLYS)
>> potrzebuje
>> osiągnąć temperaturę 550 sC aby dokonać przepalenia. To wiąże się z dużo
>> dłuższą i większą fazą wtrysku naddatku paliwa. W wyniku tego dużo
>> większa
>> część paliwa spływa po ściankach tłoka i miesza się z olejem powodując
>> jego
>> przyrost.
>>
>
> Przed chwila napisales:
>
> "Ja ci z kolei pisałem, że bzdury z serwisu łykasz -- a łykasz, bo tak ci
> jest akurat wygodniej -- a Ty ciągle swoje. Zatkany filtr DPF nie ma
> ŻADNEGO, podkreślam, _ŻADNEGO_ wpłwu na rozbieganie się silnika."
>
> Wiec juz zmieniasz zdanie?
>
Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Czym innym jest zatarcie się silnika
przez złe smarowanie w trakcie normalnej pracy od rozbiegania się
silnika, które to powoduje "zniknięcie smarowidła" z miski i tym samym
zatarcie silnika pracującego na sucho.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.13 09:02 p...@g...com
- 15.10.13 09:11 p...@g...com
- 15.10.13 09:25 Myjk
- 15.10.13 09:50 Mirek Ptak
- 15.10.13 10:03 Myjk
- 15.10.13 14:32 Mirek Ptak
- 15.10.13 16:34 R2r
- 16.10.13 07:20 Myjk
- 16.10.13 08:33 wchpikus
- 16.10.13 17:04 Cavallino
- 16.10.13 18:14 wchpikus
- 16.10.13 18:43 Cavallino
- 16.10.13 19:14 wchpikus
- 16.10.13 22:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=