eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Date: Mon, 14 Oct 2013 22:06:24 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 37
    Message-ID: <l3his8$t7u$1@news.dialog.net.pl>
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
    <525bd31e$0$29766$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <l3gkus$v4e$4@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-104-87.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1381781193 29950 78.8.104.87 (14 Oct 2013 20:06:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Oct 2013 20:06:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <l3gkus$v4e$4@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507532
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-14 13:35, wchpikus pisze:
    > W dniu 2013-10-14 13:30, Myjk pisze:
    >> Mon, 14 Oct 2013 13:18:53 +0200, J.F
    >>
    >>> O co chodzi z tym rozrzedzaniem oleju ?
    >>> Czemu sie rozrzedza i ktoredy ?
    >>
    >> Jest to wynik dodawania większej dawki paliwa potrzebnej do wypalenia
    >> filtra. DPF w przeciwieństwie do FAP (wspomaganego płynem EOLYS)
    >> potrzebuje
    >> osiągnąć temperaturę 550 sC aby dokonać przepalenia. To wiąże się z dużo
    >> dłuższą i większą fazą wtrysku naddatku paliwa. W wyniku tego dużo
    >> większa
    >> część paliwa spływa po ściankach tłoka i miesza się z olejem powodując
    >> jego
    >> przyrost.
    >>
    >
    > Przed chwila napisales:
    >
    > "Ja ci z kolei pisałem, że bzdury z serwisu łykasz -- a łykasz, bo tak ci
    > jest akurat wygodniej -- a Ty ciągle swoje. Zatkany filtr DPF nie ma
    > ŻADNEGO, podkreślam, _ŻADNEGO_ wpłwu na rozbieganie się silnika."
    >
    > Wiec juz zmieniasz zdanie?
    >

    Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Czym innym jest zatarcie się silnika
    przez złe smarowanie w trakcie normalnej pracy od rozbiegania się
    silnika, które to powoduje "zniknięcie smarowidła" z miski i tym samym
    zatarcie silnika pracującego na sucho.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: