-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <52e61999$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lc55sb$6re$1@node2.news.atman.pl>
<52e61e6a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
<lc583d$90f$1@node2.news.atman.pl>
<52e63217$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<52e63c2c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
<52e657cb$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lc5lma$mca$1@node2.news.atman.pl> <3dwupfq5ap0h$.dlg@myjk.org>
<lc5n4v$n7m$1@node2.news.atman.pl> <lc5nns$9sp$11@node2.news.atman.pl>
<lc5oif$pb2$1@node2.news.atman.pl> <lc5or7$9sp$13@node2.news.atman.pl>
<lc5p8f$pvf$1@node2.news.atman.pl>
Date: Mon, 27 Jan 2014 15:14:34 +0100
Message-ID: <ycfqht9gcdmm$.dlg@myjk.org>
Lines: 15
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.134
X-Trace: 1390832176 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2136 83.13.244.134:59053
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1980
X-Received-Body-CRC: 3627569669
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521243
[ ukryj nagłówki ]Mon, 27 Jan 2014 15:08:15 +0100, wchpikus
> Wylaczenie wspomagania wystepuje w przypadku, kiedy cos dzieje sie sie
> na lini CAN lub z samym wspomaganiem, nie slyszalem by slabe aku
> odlaczylo wspomaganie ot tak, zasze jest cos wiecej.
Z tego co zrozumiałem wspomaganie wyłączało się w sytuacji gdy przy słabym
aku i zapłonie był położony nacisk na kierownicę. Ten sam głupio
zaprogramowany system, co sypie bezsensownymi błędami na desce, miał za
mało prądu w tym momencie, szedł o krok dalej i odłączał całkowicie
wspomaganie -- co gorsza uznając to za permanentną usterkę i zmuszając do
wizyty w warsztacie.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.14 15:15 Myjk
- 27.01.14 15:21 wchpikus
- 27.01.14 15:21 Jakub Witkowski
- 27.01.14 15:51 wchpikus
- 27.01.14 16:20 jerzu
- 27.01.14 17:29 Jacek
- 27.01.14 20:04 Marcin Kiciński
- 27.01.14 23:39 kargul_zdzis
- 28.01.14 00:05 w.mak%g...@g...com
- 28.01.14 00:19 J.F
- 28.01.14 00:38 w.mak%g...@g...com
- 28.01.14 00:47 RoMan Mandziejewicz
- 28.01.14 01:45 k...@g...com
- 28.01.14 08:05 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka