-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
<1...@4...net>
<k812g3$gkb$1@node1.news.atman.pl>
Date: Thu, 15 Nov 2012 10:32:49 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.187.169
X-Trace: 1352971969 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.11.187.169:40051
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472449
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 14 Nov 2012 22:29:37 +0100, Dykus napisał(a):
> Witam,
>
> W dniu 2012-11-13 23:29, Tomasz Pyra pisze:
>
>> bo widziałem już "szpeców" co potrafili całą piastę
>> zasmarować.
>
> I wyszło im to na złe? :)
> Pytam poważnie, bo mnie rok temu uświadomiono (tutaj), że tak się nie
> robi (mniejsze tarcie), ale przyznam szczerze - na zimę i tak delikatnie
> posmarowałem. ;) Po prostu cały czas mam w pamięci walkę ze zdjęciem
> jednego z kół po zimie... :)
Problem ze zdjęciem kół jest nie z powodu trzymania całej piasty a
wyłącznie na kołnierzu centrującym.
Jak musisz to smar tam - troszeczkę.
> Gwint śrub też posmarowany i jakoś nie zauważyłem, aby po sezonie jakieś
> śruby były słabiej dokręcone...
Nasmarowany gwint traci sporo ze swojej samohamowności.
Czyli właśnie nie będzie tak że jakaś się słabiej dokręci, a np. raz na
milion kilometrów odkręcą się wszystkie na raz...
Zwłaszcza jak montujący "ma gest" i smar dostanie się też na powierzchnie
styku nakrętki z felgą (co w przypadku nakładania smaru na szpilkę jest
prawdopodobne).
> Auto słabe, z piskiem opon spod świateł nie mam zwyczaju ruszać, może
> dlatego nie widać efektu.
Raczej bać się trzeba zmian temperatur i hamowania itp.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 10:33 Maciek
- 15.11.12 10:35 Maciek
- 15.11.12 11:06 Andrzej Kubiak
- 15.11.12 11:12 Marcin N
- 15.11.12 11:23 J.F
- 15.11.12 11:26 J.F
- 15.11.12 11:53 Marcin N
- 15.11.12 12:02 Marcin N
- 15.11.12 12:05 Artur Maśląg
- 15.11.12 14:24 Adam Wołk-Jankowski
- 15.11.12 17:49 Tomasz Pyra
- 15.11.12 18:11 Tomasz Pyra
- 15.11.12 19:19 J.F
- 15.11.12 20:21 Tomasz Pyra
- 15.11.12 20:54 Filip
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka