eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
    <1...@4...net>
    <k812g3$gkb$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Thu, 15 Nov 2012 10:32:49 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.187.169
    X-Trace: 1352971969 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.11.187.169:40051
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472449
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 22:29:37 +0100, Dykus napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W dniu 2012-11-13 23:29, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> bo widziałem już "szpeców" co potrafili całą piastę
    >> zasmarować.
    >
    > I wyszło im to na złe? :)
    > Pytam poważnie, bo mnie rok temu uświadomiono (tutaj), że tak się nie
    > robi (mniejsze tarcie), ale przyznam szczerze - na zimę i tak delikatnie
    > posmarowałem. ;) Po prostu cały czas mam w pamięci walkę ze zdjęciem
    > jednego z kół po zimie... :)

    Problem ze zdjęciem kół jest nie z powodu trzymania całej piasty a
    wyłącznie na kołnierzu centrującym.
    Jak musisz to smar tam - troszeczkę.

    > Gwint śrub też posmarowany i jakoś nie zauważyłem, aby po sezonie jakieś
    > śruby były słabiej dokręcone...

    Nasmarowany gwint traci sporo ze swojej samohamowności.
    Czyli właśnie nie będzie tak że jakaś się słabiej dokręci, a np. raz na
    milion kilometrów odkręcą się wszystkie na raz...
    Zwłaszcza jak montujący "ma gest" i smar dostanie się też na powierzchnie
    styku nakrętki z felgą (co w przypadku nakładania smaru na szpilkę jest
    prawdopodobne).

    > Auto słabe, z piskiem opon spod świateł nie mam zwyczaju ruszać, może
    > dlatego nie widać efektu.

    Raczej bać się trzeba zmian temperatur i hamowania itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: