eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[OT i wulgarne] Nie bądźmy obojetni na kur..twoRe: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Date: Wed, 12 May 2010 12:04:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <op.vck7lcpd13q3bq@piotr-asus>
    References: <op.vcgycprj13q3bq@piotr-asus> <op.vcgze6oz13q3bq@piotr-asus>
    <hs9ifa$56l$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-124-97.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273658662 1731 77.255.124.97 (12 May 2010 10:04:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 May 2010 10:04:22 +0000 (UTC)
    X-User: happypiotr
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993389
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-05-2010 o 20:14:05 klf <k...@u...pl> napisał(a):

    > Ale od strony handlowca: nikt sprzedawcy nie p?aci za pierdzenie w
    > sto?ek i
    > równie? on co? musi mieae z tej rozmowy handlowej. Chamstwem jest
    > natomiast
    > je?li kto? chce mniejszy abonament a konsultanci wciskaj? dla w?asnej
    > korzy?ci wy?szy.

    Oczywiście że dział handlowy to nie dział charytatywny. Ale sprzedaż nie
    polega na waleniu klientowi na maxa wszystkiego co jest w ofercie.
    Nastawienie na jednorazowy kontakt i jednorazową sprzedaż.


    >> Czy to pogarda? Nie wiem.
    >
    > Heh, klienci identycznie gardz? handlowcami, przyk?ad ten Twój post ;)

    Być może że te słowa mogły mieć taki cień. Ale jeżeli już to na pewno nie
    do handlowców ale do pewnych rodzajów ludzi co pracują w charakterze
    handlowca. A jeśli miałbym się określić, to nie stosunkiem pogardliwym a
    piętnem tych ludzi. Bo piętnuje takie zachowanie i taką "obsługę klienta"
    czy "sprzedaż"

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: