eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[OT i wulgarne] Nie bądźmy obojetni na kur..twoRe: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
  • Data: 2010-05-12 10:04:14
    Temat: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-05-2010 o 20:14:05 klf <k...@u...pl> napisał(a):

    > Ale od strony handlowca: nikt sprzedawcy nie p?aci za pierdzenie w
    > sto?ek i
    > równie? on co? musi mieae z tej rozmowy handlowej. Chamstwem jest
    > natomiast
    > je?li kto? chce mniejszy abonament a konsultanci wciskaj? dla w?asnej
    > korzy?ci wy?szy.

    Oczywiście że dział handlowy to nie dział charytatywny. Ale sprzedaż nie
    polega na waleniu klientowi na maxa wszystkiego co jest w ofercie.
    Nastawienie na jednorazowy kontakt i jednorazową sprzedaż.


    >> Czy to pogarda? Nie wiem.
    >
    > Heh, klienci identycznie gardz? handlowcami, przyk?ad ten Twój post ;)

    Być może że te słowa mogły mieć taki cień. Ale jeżeli już to na pewno nie
    do handlowców ale do pewnych rodzajów ludzi co pracują w charakterze
    handlowca. A jeśli miałbym się określić, to nie stosunkiem pogardliwym a
    piętnem tych ludzi. Bo piętnuje takie zachowanie i taką "obsługę klienta"
    czy "sprzedaż"

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: