  • Data: 2010-05-12 10:30:43
    Temat: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-05-2010 o 08:39:29 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wiesz, kiedys oburza?bym sie ale teraz jest mi to obojetne, a nawet
    > odczuwam
    > lekk? satysfakcje.
    > Dlaczego ? Bo niewiedza i nieumiejetno?ae dokonania w?a?ciwego wyboru w
    > tym
    > przypadku bedzie
    > mia?o swoje konsekwencje tylko w stosunku do dokonuj?cego wyboru.

    Ok. głupoty ludzkiej czy niewiedzy nie można usprawiedliwiać. Tyle że nie
    o tej piszę. Bo jeżeli tak piszesz to po co w ogóle sa urzędy ochrony
    konsumentów. Jak ktoś ma wiedzę i umiejętności to przecież dokona
    właściwego wyboru.

    Może inaczej. Handlowiec GSM z racji tego że nim jest, posiada odpowiednią
    wiedzę (powinien przynajmniej) swojej oferty. Wiedza ta, nie jest mu
    potrzebna tylko do tego, aby wiedzieć jakie pakiety są najwyżej premiowane
    i jakie z tego tytułu priorytety są w sprzedaży. Bez względu kto
    naprzeciwko siedzi. Bo jak się da to wrzucić wszystko max. A co. Wiedza ta
    przede wszystkim jest potrzebna do tego, aby jak najlepiej skonstruować i
    dopasować ofertę do odpowiedniego klienta. Jak coś jest całkowicie zbędne
    to TEGO SIĘ NIE SPRZEDAJE. Dlaczego? Bo to procentuje. Dodatkowo
    handlowiec oprócz wiedzy swojej branży, posiada umiejętności sprzedaży. I
    ty, tez nie po to aby jak najwięcej wcisnąć i ugnieść nogą, tylko aby
    odpowiednio móc rozmawiać z klientem i zebrać informację itd itd.

    I to że klient wyjdzie i przez następne 2 lata będzie zadowolony z dobrego
    produktu jaki został mu dobrany, może iść i idzie w parze z wysoką
    sprzedażą i osobistymi profitami handlowca. Jedno nie wyklucza drugiego a
    wręcz przeciwnie.

    > A sprzedawcy ?
    > I tu, i tu jest wielu nieuczciwych manipulantów. A w tym przypadku jej
    > wybór
    > tylko j? uderzy po kieszeni.

    Nie no, pewnie że tak. Jak ktoś jest oszustem i manipulantem freelancerem
    to będzie szukać swoich ofiar.

    Jednakże trzymajmy się branży gsm i akurat ja tu wybrałem jedną stronę
    czyli handlowców. I postępowanie niektórych z nich piętnuje.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."