  • Data: 2010-05-12 13:37:07
    Temat: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2010 o 11:51:37 Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

    > sytuację, byłem świadkiem podobnej rozmowy. Zawsze wtedy łamie zasady
    > kultury, dobrego wychowania i przerywam taką rozmowę! Podchodzę do
    > klienta i mówię przy samym zainteresowanym: proszę pani/pana, sprzedawca
    > kłamie! I wykładam po kolei, gdzie leży kłamstwo. Jeśli tylko nabijany w
    > butelkę klient chciał mnie troszkę posłuchać to do podpisania umowy nie
    > dochodziło;) Raz to skończyło się wyprowadzeniem mnie przez ochroniarza,
    > ale do podpisania umowy nie doszło i to mnie cieszy.

    Człowiek staje się nieraz bezsilny. Z jednej strony należy się poruszać i
    postępować w ramach kultury i taktu. Ale z drugiej strony ciężko nie
    zareagować. Reakcja taka o której wspomniałeś, no niestety, jest narażona
    na pewną niechęć czy nawet naganę. Jest źle postrzegana, nawet ze strony
    tego klienta. Ale co można inaczej zrobić kiedy jest się świadkiem takiego
    postępowania. Bierność jest przyzwoleniem i aprobatą, a nawet biernością
    przyczyniamy się do efektów osób trzecich. Ciężko zareagować w sposób
    taki, aby samemu nie narazić się na "wtrącanie w nie swoje sprawy", a
    jednocześnie przekazać dobre intencje. Ja sobie napisałem ten wątek, bo
    mam prawo wyrazić swoją opinię, a mogę mieć również nadzieję, że ktoś u
    kogoś zrodzi to jakąś refleksję, pozytywną czy negatywną.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."