  • Data: 2010-04-30 22:38:04
    Temat: Re: Fabia sprowadzona z Niemiec i hak holowniczy
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:hrfbh0$s3h$1@inews.gazeta.pl...

    > diagnosta zarzada tabliczki homologacyjnej - masz ja na haku nabita i
    > zrobi ogledziny tego haka (jakie, to juz zalezy od stacji ;)
    > - wystawi kwitek i z tym kwitkiem do WK po wpis do dowodu.
    > To wszystko

    Super, dzięki. Kwestia homologacji niemieckiej, nie polskiej nie będzie
    wadzić?

    Co do pierwszego mojego pytania zaś - znalazłem gdzieś w necie dość
    konkretną informację, wg której wszelkie problemy, jakie na zachodzie robią
    hakom dotyczą haków zdejmowalnych, hak stały, jeśli ma papiery, jest
    integralną częścia pojazdu i nikomu nic do niego. Wypowiedź brzmi
    przekonująco, jednak była tylko wypowiedzią na jakimś forum, dlatego drążę
    temat dalej.

    J.