    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: &FTP wprowadził podstawową usług
    Date: Tue, 5 May 2009 23:06:48 +0200

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:kjzvdoinnoh.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > To chyba jest podstawa do kwestionowania calosci faktury? Zaplacic
    > czesc bezsporna (abonament) i reklamowac do upadlego...

    Ze wzgledu na te problemy caly ruch miedzymiastowy i miedzynarodowy jest
    puszczany przez Crowley'a, bo z nimi nigdy nie mialem wiekszych problemow
    (moze poza NGN, bo jakis tam prefix mi do NGNow nie pasowal). Zostaje ruch
    lokalny, ktorego jest sporo, ale kwotowo to jest niewiele - ok. 300zl...

    De facto rozliczenia mamy teraz tak ulozone, ze:
    1. korzystamy z systemu billingowego centrali
    2. zbieramy koszty centrali do kupy (TPSA+Netia+bramki GSM)
    3. dzielimy procentowo na numery telefonow wg informacji z pkt 1.

    wiec nawet ten problem nas w firmie tak nie boli...
    tylko mnie osobiscie to troche drazni, ze takie jakies niezyciowe
    rozwiazanie maja...

    Pozdrawiam
    Michal