  • 1. Data: 2009-05-02 15:09:31
    Temat: &FTP wprowadził podstawową usługę
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    Przeglądając stan konta w &FTP zauważyłem nową funkcjonalność.
    Po tylu latach prób i wydanych pieniędzy firmie udało się
    wprowadzić usługę informującą o bieżącym zużyciu i stanie konta.
    Chociaż późno, ale cieszy.

    Pzdr.
    Kferro

  • 2. Data: 2009-05-02 20:59:47
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usługę
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    faktycznie, dziala
    najbardziej pozyteczna usluga TP od.. zawsze...
    w koncu wiem ile mi jednostek z socjalnego pozostalo, hehe...

  • 3. Data: 2009-05-02 23:29:27
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usług
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przeglądając stan konta w &FTP zauważyłem nową funkcjonalność.
    > Po tylu latach prób i wydanych pieniędzy firmie udało się
    > wprowadzić usługę informującą o bieżącym zużyciu i stanie konta.

    Z niecierpliwoscia czekam, az bedzie mozna skonsolidowac numery telefonow z
    calej Polski na jednej fakturze firmowej :)
    Na razie mozna na dwoch (polnoc i poludnie polski) ale to i tak tylko
    teoria, bo przy probie takiej konsolidacji dostalem odpowiedz "niemozliwe z
    przyczyn technicznych" :)

    Ale nie tylko TPSA ma takie problemy :)
    Mam spore problemy z billingami w Netii (na numerach TPSA).
    Wyobraz sobie, ze masz 200 numerow DDI, a billing przychodzi ci na numer
    glowny :) Czyli wszystkie rozmowy wychodzace z jednego numeru :) Paranoja ;)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-05-03 06:34:50
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Po tylu latach prób i wydanych pieniędzy firmie udało się
    > wprowadzić usługę informującą o bieżącym zużyciu i stanie konta.

    I niemożliwe stało się możliwe.

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-05-03 07:44:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > glowny :) Czyli wszystkie rozmowy wychodzace z jednego numeru :) Paranoja

    a jak masz ustawiona centrale ?
    mnie biling przychodzi na numer glowny tylko dla jednej centrali, w ktorej
    identyfikacja jest ustawiona wlasnie tylko dla numeru glownego, zeby ludki
    nie dzwonili po konkretnych numerach

  • 6. Data: 2009-05-03 08:09:27
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > identyfikacja jest ustawiona wlasnie tylko dla numeru glownego, zeby ludki

    Nie problem w centrali - w tej chwili mam rozmowy miedzymiastowe i
    miedzynarodowe ustawione przez Crowley'a i w billingach crowley'a wszystko
    widac prawidlowo... Zglaszalem problem do Netii i odpowiedzieli mi ze brak
    mozliwosci technicznych na taka konfiguracje (chociaz wczesniej tez zwalali
    na centrale) :) Nie byloby problemu, gdybym mial numery telefoniczne z
    Netii, ale przy tych migrowanych z TPSA najwyrazniej maja jakis problem na
    styku Netia-TPSA.
    I uwierz, mnie rowniez wydawalo sie to niewiarygodne w dzisiejszych czasach,
    a jednak :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 7. Data: 2009-05-03 09:01:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal AKA Miki wrote:

> [...]
    > styku Netia-TPSA.
    > I uwierz, mnie rowniez wydawalo sie to niewiarygodne w dzisiejszych czasach,

    A ja bym juednak posprawdzał, czy billing "należy się" na każde
    zakończenie łącza czy na numer abonencki ;) I w razie czego reklamacje,
    niezgodność billingu ze stanem faktycznym, odmowa zapłaty... itp. itd ;)

    M.

  • 8. Data: 2009-05-03 09:11:34
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > zwalali na centrale) :) Nie byloby problemu, gdybym mial numery
    > telefoniczne z Netii, ale przy tych migrowanych z TPSA najwyrazniej maja

    mozesz na priva ? nie potrafie odspamowac Twojego adresu

  • 9. Data: 2009-05-03 16:42:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> writes:

> [...]
    > glowny :) Czyli wszystkie rozmowy wychodzace z jednego numeru :) Paranoja ;)

    To chyba jest podstawa do kwestionowania calosci faktury? Zaplacic
    czesc bezsporna (abonament) i reklamowac do upadlego...

    MJ

  • 10. Data: 2009-05-03 18:06:02
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Maj, 11:01, "Maciej Bebenek pisze...

    > A ja bym juednak posprawdzał, czy billing "należy się" na każde
    > zakończenie łącza czy na numer abonencki ;) I w razie czego reklamacje,
    > niezgodność billingu ze stanem faktycznym, odmowa zapłaty... itp. itd ;)

    Nie pomoże. Odpowiedzą coś w stylu, że NG jest zakończeniem/numerem
    łącza itd. (pitu,pitu...)
    lub przyznają się do winy i - BMT.
    Tu pokutują pokraczne uwarunkowania techniczne na jednej z central,
    których np. w TP
    już w zasadzie nie ma kto teraz zgłosić do producenta jako "bug" bo na
    "pokładzie" zostają już sami
    wznosiciele sprzedażowi a nie personel techniczny.

    Ircys