  • Data: 2009-05-05 20:48:39
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usług
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gtjn46$fan$1@news.onet.pl...

    > mozesz na priva ? nie potrafie odspamowac Twojego adresu

    hehe, bo to zakodowany adres...

    oryginalny to michaljelinski przed malpa i klasyczny onet_pl za malpa :)

    Jesli kogos interesuje moge przeslac moje pisma w tej sprawie do Netii oraz
    ich odpowiedz - takie rzeczy skrzetnie zbieram :D
    Ale to dopiero w przyszlym tygodniu, bo narazie pobywam we Francji...

    Pozdrawiam
    Michal