eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[FOTELIK] Isofix a pasy ... › Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: R2r <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Wed, 06 Mar 2013 11:29:03 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <kh75pb$f97$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kgrko7$us$1@node2.news.atman.pl> <kh1mpq$q0p$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <kh235t$4qk$1@node1.news.atman.pl> <kh246o$5ug$1@node1.news.atman.pl>
    <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
    <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
    <5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <5135e845$1@news.home.net.pl>
    <kh4q0h$r9u$1@node2.news.atman.pl> <kh4q63$sd1$1@node1.news.atman.pl>
    <5135ef44$1@news.home.net.pl> <kh4sid$v38$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1362565739 15655 91.228.136.80 (6 Mar 2013 10:28:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Mar 2013 10:28:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    In-Reply-To: <kh4sid$v38$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-05 14:39, Ergie pisze:
    > Wszystkie 5 razy to były wypadki, czy może jednak niektóre to stłuczki?
    Jeśli już w ten sposób to obydwa przodem to były dość lekkie stłuczki.
    Poważniejsze w skutkach były 2 właśnie z tych "od tyłu". Czyli przyjęcie
    kryteriów (choć IMO bezsensownych - kolizja to kolizja) podziału na
    stłuczki i wypadki poważniejsze daje jeszcze bardziej niekorzystny dla
    Twoich statystyk wynik bo p:t=0:2 a nie 2:5

    > Niczego nie neguję statystyki są jakie są i nic tego nie zmieni.
    > Przy wypadkach tył + przód tyle samo samochodów otrzymuje uderzenie od
    > przodu co i od tyłu.
    > Przy wypadkach tył + bok nikt nie ma uderzenia od tyłu a połowa od przodu
    > Przy wypadkach samochód + przeszkoda znaczna większość następuje przodem
    > lub przodem + bokiem, natomiast od tyłu margines.
    Trzeba było napisać, że zakładasz, że to tylko Ty będziesz walił. Wtedy
    faktycznie najłatwiej jest przodem. :->

    > Nie ma co naciągać rzeczywistości - znacznie częściej przy wypadku
    > następuje uderzenie od przodu niż od tyłu.
    Napisałem już, że moje doświadczenia pokazują zupełnie co innego, Jak
    byś nie chciał ich wyników naciągać...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: