  • Data: 2013-03-15 19:52:43
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    > Udowodnisz to jakoś ?

    Nie, bo nie chce mi się szukać. Ale mas dwie rączki i komputer to spróbuj
    sam.

    Ja takie dane znalazłem kilka lat temu gdy zgłębiałem temat fotelików
    wierzę, że Tobie też się uda. A jakby się nie udało to wystarczy pomyśleć
    jaką trasę statystycznie najwięcej dzieci codziennie pokonuje w samochodzie
    i jaka to jest odległość.

    Ułatwię Ci myślenie bo akurat mam pod ręką raport KGP o wypadkach za 2008
    rok, który stwierdza że 70% wypadków wydarzyło się w terenie zabudowanym.
    Pamiętaj też, że dzieci nie są kierowcami tirów ani akwizytorami więc na
    trasie jest ich znacznie mniej niż w terenie zabudowanym.

    > Z tym podyskutuję jak udowodnisz pierdolenie, które posunąłeś wyżej ...

    Nie kłopocz się, szkoda czasu. Możesz sobie uważać co chcesz, dobór
    naturalny udowodni kto miał rację :-)

    Pozdrawiam
    Ergie