eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRSRe: F1 - DRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F1 - DRS
    Date: Mon, 11 Apr 2011 18:11:15 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 37
    Message-ID: <inv7t0$r36$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    <4da18418$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <insriu$guv$1@news.onet.pl>
    <4da1fb80$0$2493$65785112@news.neostrada.pl> <int1ad$8pd$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <int266$8pd$2@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1302536929 27750 149.156.157.66 (11 Apr 2011 15:48:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 15:48:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 110411-0, 2011-04-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361741
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > Najpierw wszyscy płaczą, że w F1 nic się nie dzieje, że nie ma
    > wyprzedzania, że zmiany pozycji odbywają się w boksach, że
    > Pietrow blokuje przez wiele okrążeń Alonso, a MSC łomocze
    > wszystkich przez kilka lat z rzędu.
    >
    > Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
    > że za dużo wyprzedzania, itp, etc...

    Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale jak
    tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się podczas
    hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego podczas
    pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego zawodnika (nie
    pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji realizatora) nagle podczas
    przejazdu z pełnym butem przez prostą startową z ciągu sekund "bateryjka"
    się w pełni naładowała. Czy to wina "lenistwa" realizatora czy po prostu
    braku sprzeżenia zwrotnego z kompem w F1 (w co w sumie można wątpić bo
    przecież wilokrotnie pokazują bieżące obrowy silnika, prędkość, użycie gazu
    i hamulca) czy może cały ten KERS to ściema.
    Borowczyk także się tym zdziwił podczas realizacji.

    Co ciekawe w ubiegłorocznym sezonie też widziałem takie nagłe doładowanie
    kersa.

    Druga kwestia świadcząca o braku powagi F1 i robienia sobie zawodników i
    kibiców w kakao jest fakt traktowania przez sędziów Hamiltona za jego
    wybryki na torze np. blokowanie innych i brak _konkretnej_ konsekwencji za
    takie zachowanie.

    > r.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: