  • Data: 2011-04-11 22:39:43
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości:

    > Masz pewien limit kersu na okrążenie - na linii startu/mety się resetuje
    > ("bateryjka" symbolizuje ten limit, nie stan baterii). Same baterie mają
    > większą pojemność.

    Bateryjka wirtualizująca stan baterii nie resetuje się na starcie/mecie.
    Podałem tylko szczególny przypadek, który wystąpił co najmniej dwa razy.
    Podaje dwa bo rzadko oglądam transmisję F1.
    Normalnie podczas hamowania bateryjka się napełnia tak jak powinna.
    Wiem że czepiam się ale jakoś podczas hamowania realizator* nie popełnia
    takich gaf pokazując że prędkość się zwiększa...

    (*) albo wszystko oficjalnie nie wiem o tym kersie

    Pozdr.

    --
    Bugatti