  • Data: 2011-04-11 22:32:38
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" napisał w wiadomości:

    > Bo kierowcy mają limit wykorzystania zasobów KERS po 6 sek. na okrążenie.
    > Energia zmagazynowana wystarcza na więcej, więc po przekroczeniu linii
    > startu dostają niejako nowy limit, bez konieczności ładowania baterii.

    Wiem że mają tyle sec. ale ja nie o to pytam...przeczytaj jeszcze raz ;-)

    > Nasi komentatorzy generalnie zdziwieni są większością sytuacji na torze.
    > Ale tak to jest jak komentuje się patrząc na mały monitorek i Live Timing
    > dla gawiedzi, zamiast siedzieć w kabinie komenatorskiej na torze i
    > korzystać ze wszystkich narzędzi pracy komenatatora.

    > No to powiem Ci bardzo ciekawe, bo w zeszłym roku KERS'u nie było ...

    Ok. w 2009.

    > Blokowanie samo w sobie nie jest zabronione. Zabronione jest więcej niż
    > jednokrotna zmiana linii jazdy podczas manewru obrony. W zeszłym sezonie
    > Hamilton dostał za takie manewry na Pietrovie ostrzeżenie, teraz dostał
    > 20 sek. do czasu, co zrzuciło go w klasyfikacji. Mówisz, że to nie jest
    > konkretna kara ? A co nią by było - odstrzelenie na miejscu ?

    Dostać ostzrzeżenie - też mi sobie...z tego co pamiętam dostał też karę
    pieniężną za coś....kara była bardzo sroga ...ledwie kilka tysiędzy eurosów
    przy kilku milionach wynagrodzenia to bardzo srogie...(sarkazm).

    Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów - ale gdzie tam nie
    można mu tego zabronić bo gawiedź przestanie oglądać bez jednego kierowcy.

    Pozdr.

    --
    Bugatti