  • Data: 2011-04-11 22:06:53
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 18:11:15 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > To dlaczego podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas
    > przejazdu pewnego zawodnika (nie pamiętam nazwiska) pusty kers
    > (z wirtualizacji realizatora) nagle podczas przejazdu z pełnym
    > butem przez prostą startową z ciągu sekund "bateryjka" się w pełni
    > naładowała.

    Bo kierowcy mają limit wykorzystania zasobów KERS po 6 sek. na okrążenie.
    Energia zmagazynowana wystarcza na więcej, więc po przekroczeniu linii
    startu dostają niejako nowy limit, bez konieczności ładowania baterii.

    > Borowczyk także się tym zdziwił podczas realizacji.

    Nasi komentatorzy generalnie zdziwieni są większością sytuacji na torze.
    Ale tak to jest jak komentuje się patrząc na mały monitorek i Live Timing
    dla gawiedzi, zamiast siedzieć w kabinie komenatorskiej na torze i
    korzystać ze wszystkich narzędzi pracy komenatatora.

    > Co ciekawe w ubiegłorocznym sezonie też widziałem takie nagłe doładowanie
    > kersa.

    No to powiem Ci bardzo ciekawe, bo w zeszłym roku KERS'u nie było ...

    > Druga kwestia świadcząca o braku powagi F1 i robienia sobie zawodników i
    > kibiców w kakao jest fakt traktowania przez sędziów Hamiltona za jego
    > wybryki na torze np. blokowanie innych i brak _konkretnej_ konsekwencji za
    > takie zachowanie.

    Blokowanie samo w sobie nie jest zabronione. Zabronione jest więcej niż
    jednokrotna zmiana linii jazdy podczas manewru obrony. W zeszłym sezonie
    Hamilton dostał za takie manewry na Pietrovie ostrzeżenie, teraz dostał
    20 sek. do czasu, co zrzuciło go w klasyfikacji. Mówisz, że to nie jest
    konkretna kara ? A co nią by było - odstrzelenie na miejscu ?

    Poza tym - wszyscy Ci którzy pieją o sprawiedliwości/niesprawiedliwości,
    szansach i o tym co jest dobre, a co złe - F1 to już od dawna nie jest
    sport, a cyrk gdzie bogate dzieci uskutecznają swoje marzenia/zachcianki,
    kilku starców ( no dobra, w zasadzie to jeden ) zbija kasę, a reszta przed
    telewizorami, z wypiekami na policzkach czeka na dzwona, albo inną
    atrakcję.

    "Zdolność myślenia nie zna granic. Albert Jacguard"