eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS › Re: F1 - DRS
  • Data: 2011-04-11 18:46:15
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 11 Apr 2011 18:20:35 +0200, w
    <4da32a51$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    > > Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale
    > > jak tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się
    > > podczas hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego
    > > podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego zawodnika
    > > (nie pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji realizatora) nagle
    > > podczas przejazdu z pełnym butem przez prostą startową z ciągu sekund
    > > "bateryjka" się w pełni naładowała.
    >
    > A który to był zawodnik?
    > Bo jeśli chodzi o Red Bulla (a tak mi się wydaje, że o Webbera się Borowczyk
    > dziwował) to oni po prostu KERS nie mieli.

    Nie, tak chyba jest cały czas. Jakaś wada w realizacji albo czymś tam. Widać
    jak w połowie prostej nagle pusty KERS staje się pełny.

    Nie wiem co może być przyczyną, może do studia wysyłany jest stan KERS tylko w
    momencie aktywacji systemu. I tak naprawdę, gdy nagle pokazuje się pełny KERS,
    to wtedy zawodnik akurat załącza system.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: