  • Data: 2021-06-19 20:58:12
    Temat: Re: Ethernet do AVR.
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Macie jakieś sprawdzone rozwiązania ethernetu do mikrokontrolerów, w szczególności
    AVR?
    > Najlepiej, by były dostępne również w postaci gotowych modułów.
    > Jako że to AVR, komunikacja przez USART, I2C lub SPI.
    > Obsługa TCP/IP (niestety nie wystarczy UDP) też dobrze, by była wbudowana w to
    rozwiązanie (analogicznie jak modemy GSM - tzn. te oferujące więcej niż tylko PPP) -
    chyba że macie do polecenia jakąś sprawdzoną bibliotekę do AVR.

    Z tego co rozumiem to pytasz o sprzęt, tak?
    Może moduły od Wiznet?
    https://www.wiznet.io/product/network-module/
    Dostępne, działają, rozwijane.

    W zamierzchłej przeszłości używałem modułów Tibbo.
    Rozsądne wsparcie, zamknięte środowisko.

    --
    AWa.