  • Data: 2014-05-01 20:27:20
    Temat: Re: Ergonomia Olympus XZ-2
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) niespecjalnej optyki (a musze powiedziec, ze w 710IS bylem z owej
    >
    > bardzo zadowolony) 2) nazbyt stratnego JPG. Choc z tym drugim.. w
    >
    > wywolanym RAW tak jak pisalem, roznicy szczegolnej nie bylo. Czyli..
    >
    > chyba glownie chodzi o mydlana optyke . A tutaj jednak szalu nie ma,
    >
    > skoro algorytmy musza korygowac dosc zauwazalne znieksztalcenia.
    >
    > No i pewnie ta korekcja ma tez wplyw na finalna jakosc.

    cos sioe nie zgadza.
    akurat znam ten aparacik , choc nie mam w domu , ale kupowalem z kims na prezent i
    troche zrobilismy zdjec.
    nic negaywnego nie zauwazylem

    zobacz tutaj - sample , niektore w pelnej tozdzielczosci , wlaqsciwie b-. ladne , nie
    ma sie o co przyczepic:

    https://www.google.com/search?q=canon+s90+sample&rls
    =com.microsoft:de-at&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X
    &ei=r5BiU7r5KoPG4gTdgoHwDw&ved=0CCsQsAQ&biw=1671&bih
    =927

    i na koniec jeszez diametralnie rozne wypowiedzi posiadyczy tego modelu:

    http://www.optyczne.pl/index.html?aparat=all&produce
    nt=26&aparat=996&pix=0&zoom=0&typ=dowolny&szukaj=Wys
    zukaj&sort=

    podkreslaja przede wszystkim dobra jakosc obrazu.

    przyklad , ktory podlinkowales - tam jest ewidentny blad obslugi , ale oczywiscie
    jedno nie wyklucza drugiego , mozliwe ze masz wadliwy/slabszy egzemplarz .
    sprawdzilbym czasy naswietlen . czy automat aby nie dobieral akurat w
    fotografoweanych motywach zbyt dlugich czasow naswietlen ?, skutek bylby podobny jak
    mydlasta optyka.