  • Data: 2014-05-01 19:02:44
    Temat: Re: Ergonomia Olympus XZ-2
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-01 17:54, elmer radi radisson wrote:
    > Raczej odpada - budzet S120 to juz bylby wziety gorka. A w sumie skoro
    > juz kupujac RX100 w pierwszej wersji, dolozyc te kolejne 200 PLN.. :)

    No dokładnie. I zanim się obejrzymy wychodzi Fuji X100s.
    I wtedy: hmm... zamiast kompaktu ze stałką za 4000 zł można kupić EVILa
    z naleśnikiem...

    > Mysle ze w obecnych czasach - i konkurencji ze strony smartfonow -
    > budzet 1000-1200 mozna uznac chyba za rozsadny i nieprzeplacony, do
    > wydatkowania na rozsadnego kieszonkowego malca. Przynajmniej tyle
    > jestem osobiscie sklonny na chwile obecna wydac na taka podmianke
    > starszego aparatu.

    Wiadomo, że jak ktoś ma dużo kasy na zbyciu, to po prostu wybierze
    coś mu odpowiadającego i nie będzie się stresował o równowartość dobrego
    obiadu w knajpie.

    W moim wypadku nie chodzi nawet o to, czy chcę wydać 1500 zł za kompakt.
    Tak naprawdę mógłbym się nie bujać, tylko kupić RX100 w komplecie z EVF
    i wywalić lustrzankę. Nie potrzebuję lepszej jakości zdjęć :).

    Tylko czy to jest zestaw, który chciałbym zabierać na rower w torbie
    podsiodłowej lub biodrowej? Czy stać mnie na to, żeby aparat za 2000 zł
    walał się po plecaku między kanapkami? :D

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski