  • Data: 2009-05-09 13:00:24
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > I co - jaki jest nowy operator i czy to umozliwia ?

    Ujmę to tak:

    - w Plusie dostajesz kartę SIM, w której wpisane są konfiguracje usług,
    także GPRS,
    - w Play nie wiedzieć czemu konfiguracje usług dostajesz poprzez esa (po
    wykryciu modelu aparatu) albo zamawiasz na www; w obu przypadkach wymagana
    jest interwencja użytkownika, bo możesz nie zapisać konfiguracji albo nie
    zamówisz jej przez www jeśli nie potrzebujesz usług, które są wszystkie
    włączone w standardzie. Dodatkowo, jeśli chcesz rzeczywiście korzystać z
    Internetu via GPRS, to musisz stworzyć samemu punkt dostępu.

    > Pretensje raczej do producenta telefonu. Przylacze sie do nich, bo to
    > chyba faktycznie jakas zmowa z operatorami zeby nabijac rachunki za
    > transmisje danych :-)

    Ale jest różnica pomiędzy opami? Jest.
    Dobrze Play pomyślał? Dobrze, bo nawet gdy aparat sam zacznie nawiązywać
    transmisję, to nie zrobi też przez AP o nazwie MMS.
    Oczywiście mogę się w tym wszystkim mylić ale używając aparatów z Symbianem
    tak właśnie to działa - nic się samo z netem nie łączy a o WAP to...
    Zapomniałem w ogóle, że coś takiego istnieje.

    Maciek.