  • Data: 2009-05-09 11:53:30
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał
    > Ludzie starsi ode mnie ten sposób myślenia nazywają stalinowskim, młodsi -
    > pisowskim.

    A ci starsi ludzie nie wytłumaczyli Ci, że kilka pokoleń będzie spłacać te 4
    mld euro "pożyczone" na wysoki procent przez Twoje bożyszcze? Nie
    powiedzieli czemu ma służyć wprowadzenie Polski do strefy euro *natychmiast
    po tym* gdy okazało się, że skutki kombinacji europejskich banków (tak, nie
    tylko amerykańskich) będą spłacać kraje należące do tej strefy? Rozumiem, że
    skoro jesteś taki wyrozumiały dla pomyłek na 30 gr, to również wybaczysz i
    takie błędy? Nie, nie wybaczysz - bo to nie błędy lecz świadome działanie.
    Podobnie jak te 30 gr nie powstało w wyniku pomyłki.

    > Jeśli znasz takie systemy billingowe, to powinieneś złożyć zawiadomienie o
    > przestępstwie do prokuratury.

    A skąd wiesz, że MB tego nie zrobił? Bo się tym nie pochwalił? Może się boi
    fałszywych oskarżeń o bycie stalinowcem?

    I to by było na tyle jeśli chodzi o Ciebie, Misiu...

    EOT z mojej strony.