  • Data: 2009-05-09 11:49:53
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bart pisze:
    > Może jednak dziecko/żona/teściowa/kochanka bez Twojej wiedzy wysłali ? :)
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że sami włączyli okres próbny

    To uwierz, bo tak robią. W Mobilkingu też. Tylko ja im przy rozmowie
    aktywacyjnej zastrzegłem, że nie chce. Zanim oni mnie o cokolwiek
    zapytali;) I nie dostałem nic! Wierz mi, konsultant nie jest
    przygotowany na to, że zamiast "dzień dobry, witam" powiesz mu" kurwa
    Twoja mać" Zanim ochłonie z szoku to już zdążysz sprawy pozałatwiać po
    Twojej myśli:)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|