    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki palą domy?
    Date: Sun, 20 Aug 2023 14:18:40 +0200
    <16xha030rrz1m.121unqgfszuh4$.dlg@40tude.net> <r...@m...org>
    <6...@4...net> <a...@m...org>
    <9...@4...com>
    <1w7nglgiv0oyz$.dlg@myjk.org>
    <d...@4...com> <k...@m...org>
    <v...@4...net> <kpntc4zbkh2x$.dlg@myjk.org>
    <j...@4...com>
    <1bdaaai7j5rie$.dlg@myjk.org> <ub2sdp$6os$1$nadir@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <ubdcru$53e$1$nadir@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <ublovk$job$1$nadir@news.chmurka.net>
    <17rrz9y3qv1ue$.dlg@myjk.org> <ubp04f$h7k$1$nadir@news.chmurka.net>
    <1jwmywo5evcv5$.dlg@myjk.org> <ubr8s6$ped$1$nadir@news.chmurka.net>

    W dniu 19.08.2023 o 22:35, nadir pisze:

    > Pierdolisz jak zwykle, nigdy i nigdzie nie napisałem, że elektryki to
    > zło wcielone. Owszem pisywałem czasem, że są za drogie,

    Nowe elektryki od starych spalinówek?

    > że za wolno się
    > ładują,

    By konkurować ze spalinówkami? Kobiety też zwykle nie konkurują z
    mężczyznami. Robią na drutach albo jakieś inne zawody wykonują.

    > że brak infrastruktury,

    Drogowej? Miasta zamykają się na spalinówki. Nie jest to całkiem fair w
    stosunku do właścicieli starych spalinówek ale za to fair w stosunku do
    otoczenia, tych wszystkich ludzi, którzy z miasta korzystają, czy jestem
    np elektrykiem jadącym za jakimś smrodem, czy piechtochodem. Tak samo
    nie powinniśmy być skazani na reklamy, ale nie da się odmówić reklamy
    osobistej, że ktoś coś robi i ma prawo się tym chwalić.

    Infrastruktura sieciowa? Darmowe ładowarki są oblegane, ale płatne ...
    nie widzę problemu. Jednocześnie wolne ładowanie z gniazdka sieciowego
    jest powszechnie dostępne. Nie trzeba jechać na stację benzynową by
    kupić prąd. Chyba normalne. Że nie każde gniazdko jest dla każdego też
    jest normalne. Woda też nie jest.

    > że nie każdemu podpasuję oraz że z
    > ekologią to one mają póki co niewiele wspólnego.

    Skończ pieprzyć jak shrek.