  • Data: 2023-03-11 16:44:34
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nowe. Co prawda nowy silnik spalinowy nie kosztuje 2/3 samochodu i
    > wytrzymuje więcej niż 10tys tankowań :D noale cusz.

    Akurat chyba kosztuje - próbowałeś kiedyś kupić nowy silnik do używki? A
    to 10 tys ładowań to akurat dla większości nie problem. Założmy że
    robisz standardowe 15kk rocznie to 40km dziennie czyli jakby
    miałyuczciwy zasięg 400km to średnio raz na tydzień. 10 tys tygodni to w
    chuj czasu;) Na pewno 10 tys a nie tysiąc - co brzmi poważniej, ale to
    dalej prawie 20 lat;)

    Problem żeby było gdzie zatankować i żeby trwało to chwilę

    > Do spalinowca, kupisz stary silnik, bo może być nieużywany,
    > czyli NOWY i tani na dodatek, nawet stary silnik nie ma nic wspólnego ze
    > zbiornikiem paliwa :D Do elektryka kupisz TYLKO nową baterię bo nie
    > istnieją stare/NOWE baterie mające tą samą sprawność co NOWE :)

    Trochę koloryzujesz - jak kupujesz używkę to będzie ona w losowym
    stanie. Ale raczej nie bliskim fabrycznemu.

    > Bateria-leżak magazynowy to po 10 latach złom.

    Szczerze to nie sądzę.

    > Spalinowy po 100latach
    > może być jeszcze w idealnym stanie.

    Nie wiem skąd pomysł, ze możesz kupić gdzieś tanio fabrycznie nowy
    silnik po 10 latach leżenia na magazynie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!