eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryki gorsze czy lepsze dla środowiskaRe: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1981ogl34naxx$.dlg@myjk.org> <prfrgm$cuj$1@node2.news.atman.pl>
    <1a0rgfb3dmo8e$.16tl8qvltjttr$.dlg@40tude.net>
    <5bdc1f33$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <121r7b21nd7l2$.15d3h9s9i702m.dlg@40tude.net>
    <5bdc3220$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bdc3350$0$20318$426a34cc@news.free.fr>
    <5bdc361c$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <j...@m...org>
    <5bdc4bdb$0$482$65785112@news.neostrada.pl> <62kzp1k87m45$.dlg@myjk.org>
    <5bddd6f4$0$15503$426a74cc@news.free.fr>
    Date: Sun, 4 Nov 2018 12:29:30 +0100
    Message-ID: <1o9wluvrcyuvr$.dlg@myjk.org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.9.16.26
    X-Trace: 1541330970 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 513 83.9.16.26:8263
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643064
    [ ukryj nagłówki ]

    03 Nov 2018 17:12:20 GMT, Mateusz Viste

    > Brzmi całkiem jak science-fiction :)

    Co takiego? Że się silnik podpina bezpośrednio pod koła jak elektryki nie
    mają wystarczającem mocy z akumulatorów/prądnicy?

    > Ale domniemywam że takie cuda muszą kosztować, no i koszt dwóch silników
    > zamiast jednego.

    Konkretnie to trzech. Tam są dwa silniki elektryczne na przedniej i tylnej
    osi i dodatkowo spalinowy na przedniej. I owszem, kosztuje to sporo.
    Outlander z ICE kosztuje w mojej wersji wyposażeniowej 180 tys. zł a 240 w
    wersji PHEV (w tym ma mneijszy bagażnik i brak możliwości posiadania wersji
    7-os którą można mieć z ICE). Z tym, że ja kupiłem trzylatka za 100k.

    > Czy liczyłeś może po jakim czasie różnica w cenie między
    > hybrydą a tym samym modelem ale 100% spalinowym zwróci się dzięki
    > mniejszemu spalaniu? To żadna zaczepka z mojej strony, pytam
    > z uczciwej ciekawości.

    Nie liczyłem, bo i dla zwrotu go nie kupowałem. Chciałem po prostu mieć
    ciche elektryczne auto, ale że mi żona oprotestowała czyste EV (szczególnie
    że dziecko przybyło i trzeba było większe auto), to kupiłem taką właśnie
    hybrydę. Jednak wg mnie takie hybrydy to ślepa uliczka -- pisałem o tym nie
    raz. Możesz policzyć, MNIE przy cenie benzyny 5zł/L wychodzi średnio
    zużycie 4L/100km (2L z prądu i 2L benzyny).

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: