  • Data: 2018-11-04 13:20:18
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Nov 2018 02:23:47 +0100, Marek S napisał(a):

    > Może z tą oszczędnością faktycznie nie było tak różowo bo po
    > przeprowadzce trwał remont więc płukanie pędzli itp. mogły zabierać
    > ciepłą wodę. Ciężko mi odtworzyć teraz warunki jakie panowały wtedy.
    > Woda była grzana do 90 stopni, bo gówniana grzałka taki właśnie
    > termostat miała.

    No i co Ty z tymi 90 st zrobiles ?
    Pedzle myles w tysiacu litrow ?

    Taka goraca sie miesza z zimna i wychodzi 4800 litrow wody do kapieli

    > Przy obecnym piecu grzeję wodę do 55 stopni w
    > histerezie +/- 5 stopni za pomocą gazu. Tyle wystarcza.
    > Niemniej jednak wiem ile płaciłem a ile płacę obecnie.

    Spojrz jeszcze raz w rachunki.Bo to wrecz niemozliwe.

    Moze przy okazji remontu odciales paru sasiadow od pradu.

    Ewentulnie - grzalka przy 90 st wytopila styropian izolujacy,
    grzales wode, ona sie szybko chlodzila.
    Ale to powinienes miec cholernie goraco w domu/mieszkaniu, bo to
    jednak 5kW non stop..

    J.