  • Data: 2017-08-14 17:28:19
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podałem jako przykład na teraz. Docelowo jest to do zrobienia w każdym
    > kraju. Niekoniecznie na wodzie.

    Docelowo chcesz w każdym kraju ograniczyć gęstoś populacji do wymarłego
    PGRu, postawić góry i odkryć ogromne złoża gazu do finansowania
    ekosocjalizmu? A komu ten gaz sprzedasz, skoro nikt nie będzie nim palił? :P

    > No i co z tego?

    Z tych bardziej prozaicznych problemów - moga się nie chcieć zmieścić.

    > Energetyka rozproszona z lokalnymi akumulatorami energii.

    Niech zgadnę - tesle będą robiły za akumulatory. Jak wieje to siedzisz w
    domu i ładujesz teslę, a jak nie wieje to siedzisz w domu i świecisz
    lampką z akumulatorów tesli;)

    > Plus
    > oczywiście jakaś rezerwa w postaci szybko uruchamialnych elektrowni na
    > turbiny gazowe.

    A jednak...

    > Spoko, dawno to policzono.

    Jakieś obliczenia jak powiedzmy w Japoni 80% uzyskać z wiatru? Bo wiesz
    - trochę jestem z branży i nie przestaje mnie optymizm i wiedza
    niektórych zaskakiwać:P

    Shrek