  • Data: 2017-08-14 18:33:02
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez dyskutujemy. To ty się przyplątaleś w tą gałąź, nie czytając jej,
    > ze swoimi tezami.

    Nie - postawiono dwie tezy - jedna że elektryki kopcą dwukrotnie więcej
    niż splinki (to druga prawda) i drugą, że to samo dotyczy atomówek
    (trzecia prawda).

    > W tej gałęzi dokonujemy publicznego lincznu na niejakim Wiesiaczku, co
    > tezy o szkodliwości atomu wyciąga z grila ze szwagrem.

    Nie - to ty robisz. Ja wiesiaczka uważam osobiście za oszołoma, co nie
    zmienia rzeczy, że jak oszołom przypadkiem powie coś co nosi znamoiona
    drugiej prawdy, to właśnie tak jest.

    > Mam nadzieje że Ci nie znikneło "kopcenie z elektrowni gazowych". Bo w
    > tej gałęzi rozmawiamy o *kopceniu* a nie o CO2. Znowu przyprowadziłeś
    > swoje tezy i próbujesz je dopasować do poprzenich wypowiedzi, nie na temat.

    A to przepraszam panie moderatorze. widocznie nie dość dokładnie
    przedstawiłem swój pogląd:

    "Sebastian - zależy co kopci. Jeśli CO2 to było już kilkukrotnie
    podawane. Jeśli co NOx to oczywiście elektryki biją na głowę spalinówki."

    Proszę w takim razie Pana Moderatora, aby skasował mojego haniebnego
    posta lub co lepsze, zredagował go tak, żeby zgadzał się z Pańskimi
    poglądami.

    > Na swiecie.
    >
    > Tu masz kilka informacji:
    >
    > http://www.atom.edu.pl/index.php/component/content/a
    rticle/74-energetyka-jadrowa-na-swiecie/104-stan-ene
    rgetyki-jadrowej-na-swiecie.html

    Węgiel 40%, paliwa kopalne razem - 67 procent. 2/3 energetyki jest
    oparte o spalanie paliw kopalnych.

    > Przede wszystki zwroć uwagę na predykcję ilosci elektrowni jadrowych,
    > przyrost źrodeł odnawialnych.
    >
    > Niektórzy robia jakies szacunki:
    >
    > http://www.bp.com/pl_pl/poland/centrum_prasowe/infor
    macje_prasowe/press_20160222_rynek_energetyczny.html

    Z tym, że to są szacunki. Mieliśmy lecieć na Marsa, mieliśmy budować
    elektrownie jądrową w Polsce. Mieliśmy wiele rzeczy. Natomiast faktem
    (pierwszego rodzaju prawdy) jest że 2/3 energetyki jest oparte o
    spalanie paliw. Taki jest fakt.

    > Postaraj się znaleźć informacje o tym co ma rosnąc a co maleć. Przy czym
    > prosze abyś zauważył ze poniewaz cały rynek rośnie to malenie udziału
    > paliw kopalnych *NIE* oznacza że ich bezwzględna liczba maleje.

    > Trudno się z tym nie zgodzić ale to typowe pieprzenie.

    Nie pieprzenie, tylko fakty. Tak po prawdzie, to nawet nie mamy na
    chwilę obecną czym tych samochodów masowo ładować. To po prostu
    raczkująca technologia dla hipsterów. I tylko dlatego obecnie może
    istnieć, bo hipsterów jest mało. Potem się zobaczy - albo się rozwinie,
    albo umrze, albo wymyślą coś lepszego.

    > Dlatego mało kogo obchodzi co jest teraz, istotne jest co
    > będzie.

    Przepraszam cię bardzo, ale teraz to ty zmieniasz sobie (po raz kolejny)
    temat wątku jak ci wygodnie. Rozmawiamy o tym czy elektryki _kopcą_
    bardziej niż spalinki. Co będzie za 25 lat to się okaże.

    Nie to co Norwegia;)

    Shrek