eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektrościema › Re: Elektrościema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektrościema
    Date: Thu, 10 Aug 2017 08:58:58 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <omi0tf$sn1$3@mx1.internetia.pl>
    References: <5989aa74$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ucj3bjck4wrq.k6c0fcz3pdgj$.dlg@40tude.net>
    <omeflm$lki$1@node2.news.atman.pl> <3...@m...org>
    <14bg82yjlhxcq$.108livuy2r8i7.dlg@40tude.net>
    <omem94$rr5$1@node2.news.atman.pl> <18qbi9dyy0xd5$.dlg@myjk.org>
    <op842s1zk80g$.igc0kfu4gmin.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1502381807 29409 78.10.177.126 (10 Aug 2017 16:16:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Aug 2017 16:16:47 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <op842s1zk80g$.igc0kfu4gmin.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612583
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Dlatego jedynym sposobem aby oszustwa się skończyły jest eliminacja
    > rozproszonego spalania (zależnego od wielu elementów tj. użytkownika,
    > instalatora/mechanika -- wspominałem, że ojcu w warsztacie wycieli
    > katalizator), którego nie ma jak kontrolować.

    Tu to jeszcze naprawdę dużo by się stało, gdyby wprowadzić jakikolwiek
    system cyklicznej kontroli stanu technicznego pojazdu.
    Wiele aut jest eksportowanych z Niemiec, właśnie dlatego że przestały tam
    przechodzić kontrolę spalin na przeglądzie - bo obecne diesle przejadą
    200-300tys i to już żeby działało trzeba wtryski zregenerować, turbo
    naprawić i wymienić filtr cząstek stałych.

    Takie auto trafia do nas, filtr się wytnie, wtryski przemyje w myjce
    ultradźwiękowej, jeszcze chip wsadzi i takie cudaki jeżdżą po naszych
    drogach nie spełniając wtedy już żadnej normy i emitując tyle co pewnie 10
    sprawnych aut.
    ---
    Co tu wprowadzać jak już mamy przeglądy okresowe. Tylko kontrolę spalin
    trzeba dokładniej robić. Właśnie przed chwilą Niemiec mi się pytał czy też
    mamy takie kontrole jak oni a za chwilę przypomnienie dostałem, że ... no
    znowu trzeba zrobić. Przy czym oni mają te kontrole co 2 lata a nie co rok.
    To ja nie wiem czy czasem te nasze kontrole nie są generalnie lepsze. A i
    oni mają osobno kontrolę spalin i kontrolę stanu technicznego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: