  • Data: 2013-11-12 23:00:03
    Temat: Re: Elektroniczny doradcza Eco Drive
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-12 21:19, hisjusz pisze:

    > Ta sama trasa użyta do testu? Wystarczy że jak jeździłeś na eco było
    > więcej pod górę, inny wiatr, inna temp zewnętrzna i pomiar jest nie
    > miaro dajny.

    Dwa zbiorniki to jakieś 1500 - 2000 km dla współczesnego samochodu, więc
    "więcej pod górę" raczej nierealne. Wiatr - może, ale nie na tą skalę.
    Temperatura tym bardziej. 0,7 l/100 km to różnica jak między trasą w
    pojedynkę, a trzy osoby z poważnym bagażem, albo minus 5 vs plus 35 i
    klima na max. Albo polska międzymiastowa vs. Niemcy ile-fabryka-dała.
    Więc albo ekonomizer działa idiotycznie, albo użytkownik idiotycznie
    traktuje ekonomizer.
    Powyższe pod warunkiem, że użytkownik dobrze odczytuje i realizuje
    wskazania.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański