  • Data: 2020-08-19 13:27:11
    Temat: Re: Elektromobilnośćdostanie nowy impuls
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Aug 2020 10:32:29 +0200, Pete

    > Chyba aż tak źle nie jest?
    > Tu co prawda moce nie aż takie ale i cena wielokrotnie niższa

    Swoją drogą właśnie mnie pewien australijczyk oświecił, że mogę sobie ze
    swojego PHEVa zrobić 10kWh magazyn energii via jego łącze chademo i sobie
    dom zasilić. ;) Trochę długie, gość grubo nakombinował (swoją drogą tak jak
    on mam Outlandera PHEV, falownik Fronius do PV jak on, od dawna chciałem
    TPW2 jak on heh) ale jak ktoś ma czas i go interesuje to warto obejrzeć:
    https://www.youtube.com/watch?v=FRQjDi5aXTg

    --
    Pozdor
    Myjk