  • Data: 2020-08-19 21:22:25
    Temat: Re: Elektromobilno ć dostanie nowy impuls
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-19 o 19:57 +0100, K napisał:
    > Bedzie ci latwiej w zyciu jesli przestaniesz wychodzic z zalozenia,
    > ze wszyscy wokol sa pierdolnieci tylko ty jeden jestes normalny.

    Nie pierdolnięci, tylko są kapeluszami lub plonk warning idiotami. Nie
    przekręcaj. :)

    > W miescie statystycznie ludzie maja wiecej niz 180cm wzrostu

    Chyba jednak nie - ja tyle nie mam, i o ile wśród mężczyzn faktycznie
    jestem kurdupel, to wyższych ode mnie kobiet widuję mało. A kobieta to
    też ludź.

    > Wczoraj myslelismy zeby pojechac na tydzien do Polski w ten weekend
    > ale boimy sie, ze w miedzyczasie moze wejsc kwarantanna dla
    > przyjezdnych do UK.

    A to tej kwarantanny jednak nie ma? Jakoś w sobotę chyba w
    radio słyszałem, że "jutro od 4:00 kwarantanna w UK dla przyjezdnych,
    tłumy brytyjskich wczasowiczów rzuciły się na promy by wrócić do domu".
    Jednak nie weszło w życie?

    Mateusz