  • Data: 2020-08-19 14:12:04
    Temat: Re: Elektromobilnośćdostanie nowy impuls
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/08/2020 12:27, Myjk wrote:
    > Wed, 19 Aug 2020 10:32:29 +0200, Pete

    > Swoją drogą właśnie mnie pewien australijczyk oświecił, że mogę sobie ze
    > swojego PHEVa zrobić 10kWh magazyn energii via jego łącze chademo i sobie
    > dom zasilić. ;) Trochę długie, gość grubo nakombinował (swoją drogą tak jak
    > on mam Outlandera PHEV, falownik Fronius do PV jak on, od dawna chciałem
    > TPW2 jak on heh) ale jak ktoś ma czas i go interesuje to warto obejrzeć:
    > https://www.youtube.com/watch?v=FRQjDi5aXTg

    A on to w tym garazu trzyma przypiete lancuchem zeby mu tego ktos nie
    dzwignal?

    To chyba mozna zrobic z dowolnym autem elektrycznym:
    https://www.youtube.com/watch?v=ADqk4IjzjXs

    ktos tam pisze w komentarzach, ze zasilal klinike wterynaryjna z Leafa.

    Juz widze Polski system energetyczny w 2050 gdzie w dzien miliony Izer
    laduje sie z OZE by wieczorem zasiliac polskie domostwa ;)