  • Data: 2020-08-20 08:15:42
    Temat: Re: Elektromobilność dostanie nowy impuls
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, nadir.
    On 19.08.2020 20:31 you wrote:

    > Ja wiem, że się da, no a Ty popytaj ministra skoro masz wątpliwości.

    To wracając ad rem, pytałeś gdzie jest ustawowy wymóg miejsc
    parkingowych.
    Podałem.
    To się uczepiłeś że w wyjątkowych sytuacjach można wystąpić do ministra
    o odstępstwo.

    To jest ten wymóg czy go nie ma?

    > W ustawie nie ma rozróżnienia na budownictwo indywidualne i
    > wielorodzinne ani, że otwory okienne i odległości odpuszczamy a przy
    > parkingach wskaźnik 1,2 to świętość i miejsca muszą być.

    W ustawie nie ma nic o wymogu ilości miejsc.
    Te są w MPZP, a tam może być różnie.
    U mnie np w wielorodzinnym jest 1 a w jednorodzinnym 2.
    I bez zgody ministra żaden wydział architektury nie zatwierdzi projektu
    niezgodnego z planem.

    > No bez jaj, o zamku w środku parku krajobrazowego słyszałeś?

    Minister w tym palców nie maczał.
    To już lokalna patologia i przestępstwo.
    Tak zawsze się da.
    Zbudować niezgodnie z projektem takoż.

    Rozmawiamy o rozwiązaniach legalnych.

    --