  • Data: 2020-08-19 20:57:02
    Temat: Re: Elektromobilnoć dostanie nowy impuls
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/08/2020 18:55, Cavallino wrote:

    > Jeśli w jednym akapicie wrzucasz info o Twoich problemach z 4 autami,
    > przy czym 3 mają problem tylko z wyglądem, a czwarty tylko z wielkością,
    > to chyba można ten wywód zrozumieć tak, że te 3 z wielkością problemu
    > nie mają?

    Mozna rozumiec wszelako, mozna tez w ogole nie zrozumiec i sie zblaznic
    zamiast dopytac o szczegoly w przypadku gdy tekst byl dla ciebie zbyt
    zawily ale przeciez latwiej na kogos napasc slownie. Musisz przejsc do
    porzadku dziennego nad tym, ze temacie aut elektrycznych sie roznimy i
    twoje argumenty moga do kogos nie trafiac. Mamy rozne
    oczekiwania/wymagania i na inne kompromisy jestesmy w stanie pojsc.
    Bedzie ci latwiej w zyciu jesli przestaniesz wychodzic z zalozenia, ze
    wszyscy wokol sa pierdolnieci tylko ty jeden jestes normalny. Wspolnym
    mianownikiem jest tylko to, ze kiedys wszyscy bedziemy nimi (elektrykami
    red.) jezdzili bo nie bedziemy mieli innego wyjscia.

    > No a jak dla kogoś tak przerośnięty kompakt jak Leaf jest za mały, no to
    > Tesla X albo e-tron będzie w sam raz.....

    No nie kazdy lubi jezdzic malymi samochodami. W miescie statystycznie
    ludzie maja wiecej niz 180cm wzrostu i moga sie czuc niekomfortowo w
    malych autach tak jak niektorzy nie lubia jezdzic tylem do kierunku
    jazdy, ja nie lubie jezdzic malymi autami. Nie wiem co tu jest
    niezrozumiale. Czy Tesla? Nie wiem, raczej mnie nie bedzie stac ale jak
    skoncze splacac obecne to kolejne raczej tez bedzie spalinowe (lub
    hybryda z braku innych opcji), a dopiero wtedy bedzie to elektryk. Do
    tego czasu kazdy jeden model bedzie elektryczny.

    > P.S.
    > Faktycznie zapomniałem że Ty raz w roku zabierasz na wakacje całe swoje
    > obejście ze sobą, wraz z inwentarzem - to się faktycznie do Leafa nie
    > zmieści. ;-)

    No tak bywa, nie kazdy zyje na wsi pod jednym dachem z rodzicami,
    wujkami, dziadkami i rodzenstwem zeby im mogl zostawic male dzieci i
    psa. ktory nie lubi innych psow ale nadejdzie taki moment, ze bedziemy
    wszedzie latali we dwojke bez inwentarza. Czasem jezdzimy dwa razy w
    roku, a czasem trzy. Wczoraj myslelismy zeby pojechac na tydzien do
    Polski w ten weekend ale boimy sie, ze w miedzyczasie moze wejsc
    kwarantanna dla przyjezdnych do UK.