  • Data: 2020-08-19 19:55:37
    Temat: Re: Elektromobilnoć dostanie nowy impuls
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-08-2020 o 18:59, K pisze:

    > Ty masz chlopie jakis problem z przyswajaniem tekstu czytanego

    Jeśli w jednym akapicie wrzucasz info o Twoich problemach z 4 autami,
    przy czym 3 mają problem tylko z wyglądem, a czwarty tylko z wielkością,
    to chyba można ten wywód zrozumieć tak, że te 3 z wielkością problemu
    nie mają?

    No a jak dla kogoś tak przerośnięty kompakt jak Leaf jest za mały, no to
    Tesla X albo e-tron będzie w sam raz.....

    P.S.
    Faktycznie zapomniałem że Ty raz w roku zabierasz na wakacje całe swoje
    obejście ze sobą, wraz z inwentarzem - to się faktycznie do Leafa nie
    zmieści. ;-)