  • Data: 2020-08-19 13:22:05
    Temat: Re: Elektromobilnoć dostanie nowy impuls
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:abk7cc08o7do$....@m...org...
    Wed, 19 Aug 2020 08:58:50 +0100, K
    >To jest akurat większe SF niż ładowarki w blokach.

    Zalezy w jakiej ilosci ... i dla kogo. Na talony dla zasluzonych
    towarzyszy ?

    >Przecież pinokio wynegocjował z UE i z dumą ogłosił, że od wungla nie
    >odejdziemy

    Wynegocjowal ?
    Bo druga strona sie ponoc cieszy, ze czesc funduszy jest tylko dla
    tych, co zadeklaruja bezemisyjna gospodarke od 2050.

    https://wpolityce.pl/gospodarka/511877-sasin-koniec-
    energetyki-weglowej-to-rok-2050-czy-nawet-2060

    No i nie wiem - zakladaja likwidacje do 2050, czy renegocjacje ?
    A moze zakladaja odpadniecie od rzadow ? :-)

    >Czego nie oferuje np. KIA E Niro albo Hyundai KONA EV? Jadąc
    >autostradą
    >zgodnie z przepisami przejeżdżają na ładowaniu min. 350km (a to
    >przecież
    >SUVy) a potem ma opcję ładowania 150kW i nie kosztują nawet 200k.
    >Dwuletnią
    >KONĘ można kupić za 120kzł.

    A jak to naprawde wyglada ? 350km przy predkosci 140 ?

    Jakby sie jeszcze dalo naladowac w 15 minut do pelna ...

    J.