  • Data: 2020-08-19 13:11:15
    Temat: Re: Elektromobilnoć dostanie nowy impuls
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/08/2020 10:35, Myjk wrote:
    > Wed, 19 Aug 2020 10:10:10 +0100, K

    > Pokaż mi który to zrobi, bo ja nie widzę takiego co chce zadzierać z
    > zadymiarzami z kopalni żeby przyjeżdżali i dewastowali miasta.

    To w koncu bedzie musialo nastapic. Zrobia kolejny program odpraw jak za
    SLD czy AWS (nie pamietam). Na razie jedna spolka skarbu panstwa
    przejmuje kolejna i z jej pieniedzy doplaca ale tego sie nie da robic w
    nieskonczonosc.

    > Przecież to jest miś na miarę naszych możliwości, ergo, nikt na tym nie
    > musi wychodzić na zero.

    To jest Mis na miare naszych mozliwosci i przy obecnych rzadach wlasnie
    tego sie boje, ze oni to na prawde zrobia.