  • 101. Data: 2012-04-19 23:15:54
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    > Argument jak kulą w płot - różny styl się stosuje zależnie od sytuacji -
    > jak namawiałem do działania procesor LPC to tak "rzucałem kurwami", że
    > współlokator przyszedł zobaczyć o co chodzi, a w labie na uczelni bym
    > się tak NIE zachowywał.

    Tu też się tak nie zachowujesz...

    > Dla niektórych usenet jest niestety za mało "publiczny", ale nie oznacza
    > to, że będą stosować taki sam styl w oficjalnej korespondencji.

    Ale dlaczego tutaj nie mogą pisać ortograficznie i po polsku?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2012-04-20 00:07:53
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > "nie ma" - piszemy osobno :P
    >
    > [...]

    Ale może ona jest niema? ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 103. Data: 2012-04-20 07:57:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 11:12:02 +0200,
    Marek Borowski <m...@...borowski.com> screamed:

    > Ale wiasnie o to chodzi iz srodowisko osob technicznych powinno byc
    > bardziej tolerancyjne na nie do konca poprawna pisownie zdania niz np.
    > srodowisko polonistow, poetow czy innych nacjonalistow, nie uwazasz ?

    To właśnie u technicznych powinien być postawiony nacisk na precyzję
    wyrażania się. Humaniści niech sobie mylą arytmetykę. U nich to nie ma
    znaczenia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 07:56:13 user up 13144 days, 19:51, 1 user, load average: 0.56, 0.71, 0.97 ]

    Dear aunt, let's set so double the killer delete select all. -- Microsoft

  • 104. Data: 2012-04-20 08:01:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 11:19:43 +0200,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > I znowy każesz szukać po nagłówkach... :P

    To bardzo dobre do tego i niedoceniane miejsce. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:01:21 user up 13144 days, 19:56, 1 user, load average: 0.56, 0.71, 0.97 ]

    In this world, nothing is certain but death and taxes. -- Benjamin Franklin

  • 105. Data: 2012-04-20 08:02:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 17:15:20 +0200,
    Mario <m...@...pl> screamed:

    > A validator daje
    > Result: 6 Errors, 4 warning(s)
    >
    > Niby niedużo, ale linii kodu też niedużo - 12 :)

    Musi każdy język jest w stanie skaleczyć. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:02:16 user up 13144 days, 19:57, 1 user, load average: 0.56, 0.71, 0.97 ]

    In God we trust; all else we walk through.

  • 106. Data: 2012-04-20 09:02:34
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    > Dzis dostalem ostrzezenie z informacja ze zlamalem punkt regulaminu
    > konkretnie:
    > "3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    Niech mi ktoś wytłumaczy - czy wylewanie jęków nad wujowością elektrody
    na tej grupie to nowa forma jakiegoś zbiorowego katharsis? Do roboty
    byście się wzięli, jakiś układ poskładali albo co :P .

    Pozdr
    Portal

  • 107. Data: 2012-04-20 10:43:26
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Marek,
    >
    > Thursday, April 19, 2012, 11:12:02 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    > ^^^^^^^ co to za słowo?
    >
    > Nie. Zła ortografia utrudnia zrozumienie tekstu. Nie dość, że nie
    > używasz polskich liter, to jeszcze bez nich robisz byki.

    serio?
    znalezione w necie:
    "Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni
    na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc
    ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa
    i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe
    i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu.
    Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie,
    ale cłae sołwa od razu."

    Cała ta szopka ortograficzna na elektrodzie ma znamiona fanatycznego
    faszyzmu, ale cóż nie mój cyrk, nie moje małpy, swoją tam obecność
    ograniczam do absolutnie niezbędnego minimum, ze strachem i drżącą ręką
    klikając guzik wyślij bo nie mam pewności czy nie zapomniałem czegoś ze
    szkoły skończonej 25 lat temu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 108. Data: 2012-04-20 10:48:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AlexY,

    Friday, April 20, 2012, 10:43:26 AM, you wrote:

    [...]

    > Cała ta szopka ortograficzna na elektrodzie ma znamiona fanatycznego
    > faszyzmu,

    Prawo Godwina znasz?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 109. Data: 2012-04-20 16:42:02
    Temat: Re: szybkość czytania
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 20.04.2012 10:43, AlexY wrote:
    > serio?
    Serio, serio.

> [...]
    > i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu.
    > Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie,
    $ date
    pią, 20 kwi 2012, 15:51:07 CEST
    $ date
    pią, 20 kwi 2012, 15:51:25 CEST
    $ wc -w
    [..]
    61
    61/(25-7)~ 3,4

> [...]
    > ograniczam do absolutnie niezbędnego minimum, ze strachem i drżącą ręką
    > klikając guzik wyślij bo nie mam pewności czy nie zapomniałem czegoś ze

    pią, 20 kwi 2012, 15:55:43 CEST
    $ date
    pią, 20 kwi 2012, 15:55:48 CEST
    $ wc -w
    [..]
    48
    48/(48-43)= 8,2

    Tekst daje się zrozumieć, ale jeżeli chcesz udowodnić, że 8,2 = 3,4 to
    musisz się naprawdę postarać...

    Michoo

  • 110. Data: 2012-04-20 17:48:35
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 18.04.2012 22:03, K pisze:
> [...]
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    Eeeee tam.